FANDOM

Wowaplogo

Co je WoW Admin Panel ?

WoW Admin Panel je v současnosti asi nejpropracovanější hack pro freečka vytvořený borcem starmar80. Umí vše podstatné co nabízí i WoW Emu Hacker + další věci (liší se podle verze WoW klienta), jenže není většině případech detekovatelný wardenem, otestováno na Posterusu, Twinstáru, Soulwellu, Moltenu a AT. Jediné co nedoporučuji je Wall Climb a Jump++ (jinak známý jako Air Jump, lze provádět nedetekovatelné skrze WoW.exe Hack), tyto funcke můžou vytvářet problémy, jinak teleport či speed i fly hack fungují perfektně a narozdíl od Emu Hackeru i portování ve vehiclu funguje (stejně jako v Hitchhiker's Hacku), ale pravda občas to hodí error. Takže /fuck na dnešní vydřiduchy co si nechávají paušálně platit za nějaké jejich VIP :-) Nezapomeň navštívit stránky WoW Admin Panelu pro další aktualizace a podporu. Pokud hack nefunguje zkus ho spustit jako správce, taky může bejt nekompatibilní se SIG & MD5 removerem a s podobnými úpravami WoW.exe. Teleport listy, které jsou v základu WoW AP nefungují správně a můžou shodit samotný program, takže doporučuji udělat si vlasní a až já dokončím své vlastní dám je sem ke stažení.

WoW Admin Panel 2.0.1

Starmar80 zapracoval na nové verzi WoW Admin Panelu, která podporuje verze 1.12.1, 2.4.3, 3.3.5, 4.0.6, 4.3.4, 5.0.5, 5.4.0, 5.4.1, 5.4.2, 5.4.8, takže nyní stačí mít jeden hack na všechno. Tato verze hacku má trošku upravený interface a umí více věcí, v záložce "Hacks" si můžete přepínat mezi dvěmi stránkami. Na první jsou standartní věci, které fungují na všech verzích hry a na té druhé jsou funkce pro danou verzi hry. Hack je pouze pouze pro 32-bit WoW klienty.

WoW Admin Panel 2.0.9.3

Tato verze je zatím posledním počinem a umí i expanzi Legion. Jsou zde nějaká vylepšení a celkově všechno je napsané chytřeji, ale hlavní výhoda je, že je cracklý. Novější verze WoW Admin Panelu fungují na 100% jen za jisté donate, tato cracklá verze je už jakoby po donate :-) Navíc ovládá jak 32 tak i 64 bit.

Download

Archiv obsahuje:

  • WoW Admin Panel v1.0.3 - 2.4.3
  • WoW Admin Panel v1.0.3 - 3.3.5a
  • WoW Admin Panel v1.0.3 - 4.3.4
  • WoW Admin Panel v1.0.3 - 5.0.5
  • WoW Admin Panel v1.0.5 - 5.4.X

Download zde.

  • Admin Panel 2.0.1 Download zde.
  • Admin Panel 2.0.4 - Download zde.
  • Admin Panel 2.0.7 - Download zde.
  • Admin Panel 2.0.8  Download zde.
  • Admin Panel 2.0.9.3 - Poslední verze - Download zde.

Galerie